Jak wykształcić nawyki, aby zachować zdrowie psychiczne?

Jak w obliczu tych wszystkich bombardowań i przeciążeń, na które narażeni jesteśmy dzień po dniu w różnych kontekstach, w jakich żyjemy, jak zachować zdrowie psychiczne?Odpowiedź może być prosta lub możesz potrzebować profesjonalnej pomocy w opracowaniu lepszych strategii utrzymania zdrowia psychicznego.

Jednak kilka wskazówek jest ważnych, abyś mógł zacząć żyć zdrowszym życiem, w tym:

1. Ćwicz samoopiekę,

2. Zaakceptuj siebie takim, jakim jesteś i żyj własnym życiem. Nie chciej być jak ktoś inny, bądź sobą, kim jesteś.

3. Utrzymuj aktywność codziennie – ćwicz, ucz się, angażuj się w aktywność.

4. Zdobywaj nowe umiejętności, ćwicz mózg: co powiesz na wypróbowanie nowego nawyku, poprawę zachowania, naukę gry na instrumencie, robienie jakiegoś rzemiosła.

5. Utrzymuj równowagę między obowiązkami a zajęciami w czasie wolnym.

6. Poświęć czas na kontakt z rodziną z przyjaciółmi: rozmowa, uśmiech, przytulanie

7. Zrelaksuj się, zawsze znajdź trochę czasu na zrobienie czegoś, co sprawia Ci przyjemność: oglądanie dobrego filmu, spacery, rodzinne wycieczki, czytanie dobrej książki, gra w piłkę nożną, gra na instrumencie lub jakakolwiek inna czynność, która sprawia Ci przyjemność.

8. Zawsze pielęgnuj dobry sen w nocy, aby naładować swoje siły. .

9. Utrzymuj podstawową opiekę i zdrowy tryb życia. Staraj się prawidłowo odżywiać (w tym pędzie świata i poszukiwaniu idealnego ciała ludzie nie jedzą pokarmów niezbędnych dla zdrowia), uważaj na to.

10. Szukaj pomocy, gdy czujesz, że nie czujesz się dobrze, nie musisz cierpieć sam, licz na swoją sieć wsparcia.

Są to małe decyzje, które mogą mieć duży wpływ na twój sposób myślenia i działania, mogą być drogą do zdrowego umysłu. Zastanów się: Jak twoje zdrowie psychiczne?Nie wahaj się szukać pomocy w utrzymaniu i/lub poprawie zdrowia psychicznego.Pamiętaj, że tak samo jak twoje ciało potrzebuje pomocy, by być zdrowym, tak samo twój umysł.

Jeśli dbasz o swój umysł, swoje emocje, swoją psychikę, dbasz o swoje życie!

Czy wiesz, jak rozpoznać osoby silne psychicznie? Możliwe, że masz trudności. W końcu ktoś, kto jest bardzo słodki, może mieć ogromną samokontrolę, podczas gdy ktoś, kto jest trudniejszy, może być dość kruchy. Każda z tych postaw wpływa na środowisko pracy. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć, co to zachowanie oznacza dla Ciebie jako profesjonalisty. informacje dodatkowe

Zdrowie psychiczne w pracy ma kluczowe znaczenie zarówno dla Ciebie, jak i dla firmy. To najlepszy sposób na dopasowanie celów i zapewnienie zdolności do pogodzenia życia osobistego i zawodowego. Czemu? Odpowiedź jest prosta: kiedy możesz zachować siły, możesz lepiej radzić sobie z konfliktami, które pojawiają się w codziennym życiu.

Dla kadry kierowniczej to zachowanie jest jeszcze ważniejsze, ponieważ konieczne jest prowadzenie we właściwy sposób, aby zapewnić maksymalną produktywność i zaangażowanie. Dobrą wiadomością jest to, że możesz rozwijać te umiejętności i stać się osobą silną psychicznie.

Jak? Postawa wdzięczności i zrozumienie, jak zostać mistrzem w rozmowach z nieznajomymi, to początek. Jest jeszcze więcej. Są zachowania, których unikają wszyscy ludzie o dobrym zdrowiu psychicznym.

Są toksyczne i osłabiają Twoją zdolność do odpowiedniego działania w obliczu trudnych sytuacji.

1. Użalanie się nad sobą

Znasz to uczucie użalania się nad sobą, które od czasu do czasu uderza wszystkich? Należy tego unikać. Kiedy myślisz o złych rzeczach, które się dzieją i masz poczucie niesprawiedliwości, tracisz czas. W końcu nie znajduje rozwiązania problemu.

Silni psychicznie ludzie biorą odpowiedzialność za siebie, zamiast obwiniać innych lub sytuację. Co więcej, wiedzą, że życie jest niesprawiedliwe i są wdzięczni za sytuacje, w których im się nie udało, bo przynieśli naukę. Więc kiedy coś wychodzi ze scenariusza, nie rozmyślają o tym. Mówią po prostu „następny!”.

2. Wydawaj energię na to, czego nie można zmienić

Jest taka modlitwa, która mówi: „Udziel nam, Panie, pogody ducha, abyśmy zaakceptowali rzeczy, których nie możemy zmienić, odwagę, by zmienić to, co możemy, i mądrość, by odróżnić jedno od drugiego”. Możesz nawet trzymać się z dala od religii, ale to zdanie wiele mówi i jest przykładem tego, jak działać i budować hojną kulturę pracy.

Osoby o silnych umysłach są w stanie uniknąć skarg z dowolnego powodu. Opierają się temu nawykowi przeklinania z samego rana, ponieważ ruch jest duży lub stukają małym palcem w róg stołu. W ten sam sposób przestają mówić źle o swoich kolegach.

W rzeczywistości zdają sobie sprawę, że są sytuacje, w których nic nie mogą zrobić. W końcu są poza twoją kontrolą. Dlatego dbają tylko o to, co mogą kontrolować i za co brać odpowiedzialność.

3. Stojąc w tym samym miejscu

Ci, którzy za bardzo boją się zmian, wskazują, że mają małą odporność. Aby rozwinąć kulturę pracy zdalnej oraz zachować równowagę i siłę psychiczną, potrzebna jest dobrze znana elastyczność. Ponadto osoby z tą cechą są w stanie przyjmować wyzwania.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz