Druk promocyjny – wizytówki, hasła, frazy

Ulotki mają to do siebie, iż przykuwają uwagę kolorem, hasłem oraz sposobem ich otrzymania. Inaczej zerkniemy na ulotkę otrzymaną wraz z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką propozycję w postaci ulotki na ogół wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi. W następstwie tego podczas projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o właściwie przyjazny kolor, jaki pozwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę oraz na chwytliwe hasło, dzięki jakiemu zostaniemy zapamiętani, nawet jeśli ulotka wyląduje w koszu.

Na odpowiedniej ulotce musi znaleźć się też adres i nazwa firmy, oferowane usługi oraz odpowiednie zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu z reguły są przeglądane w poszukiwaniu atrakcyjnej oferty jednak i z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie posiadać pewność, że nasza idealna praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają również slogany reklamujące naszą klarowną jednostkę gospodarczą, które znajdą się na plakatach, ulotkach lub wizytówkach, jakie rozdawać będziemy ewentualnym konsumentom – przetestuj gadżety dla uczniów. Im lepszy slogan, tym pokaźniejsza pewność, że zostanie zapamiętany oraz kojarzył się będzie tylko z prowadzoną przez nas firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad jedna druga sukcesu, może być wykorzystywany w dowolny sposób, aby zainteresować kontrahenta powinien być umieszczany oczywiście w jak największej ilości miejsc jednak wystarczy ulotka z porządnym hasłem oraz sloganem, aby dać się zapamiętać. Wiadome jest, iż wiele sloganów kojarzy nam się wyłącznie z jedną firmą oraz pamiętamy je przez długie lata, skutkiem tego właśnie jest to tak ważne.

Im poprawniejszy dla prowadzonej przez nas firmy, tym poprawniej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w odpowiednim momencie i w wypadku zapotrzebowania na nie przez kontrahentów. Jeżeli nie prowadzimy restauracji, czasami możemy poczekać na kontakt, lecz idealna reklama na pewno pozwoli nam go łatwiej uzyskać.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz